fbpx

S extra best practice pro letní zastupování

„A víš, co byla nejlepší zpětná vazba? – Že jsem tam nepřišla s “poučkama”, ale že je vidět, že jsem si v zákaznickém servisu fakt odseděla svá léta. Že jsem tam pro ně a že to týmu, dle jejich slov, opravdu hodně dalo… „ komentovala se šťastným úsměvem Jana Streichsbierová nedávný workshop. A já jsem velmi ráda, že se s chutí ujala tématu Mistrovství zákaznického servisu v naší Manažerské akademii. Protože 18 let mimo ČR v oblasti péče o zákazníka znamená nejen cenné zkušenosti, ale i jiný pohled na běžné situace, procesy i rutinní komunikaci. A to přece potřebujeme opravdu všichni.

Extrabuřty pro prázdninové zastupování v zákaznickém servisu

Letos poprvé jsme otevřeli i prázdninové termíny pro workshopy Manažerské akademie a tak bych tě ráda pozvala na srpnový workshop „Mistrovství moderního zákaznického servisu“, který jsme rozšířili o mimořádné best practice pro letní zastupování. Pokud tedy zažíváš ty nebo kolegové letní napjaté chvíle, věřím, že tobě i ostatním zkušenosti lektorky, usnadní nejednu situaci. Mnohdy stačí jednoduchá rada nebo osvědčená technika a rázem je vše rychle a v klidu vyřešeno.

Kdy? 21. srpna 2024

Kde? Knížecí dvůr, Hluboká nad Vltavou

Vede: Jana Streichsbierová

Více informací a registrace zde

Uplatni aktuální trendy a překonávej očekávání zákazníků.

  • Ve workshopu získáš díky praktickému tréninku klíčové dovednosti pro péči o zákazníky v digitálním věku.
  • Společně projdeme trendy a pravidla komunikace i řešení konfliktů.
  • Budeš připraven/a porozumět a překonávat očekávání moderních zákazníků.
  • A samozřejmě načerpáš zkušenosti z praktických tréninků a modelových rozhovorů pro reálné situace.

Co se naučíš?

Rozpoznat, kdo je moderní a kdo konzervativní zákazník a jaké jsou jeho očekávání a preference vůči zákaznickému servisu.

Pochopit současné trendy a jak tyto trendy ovlivňují zákaznickou zkušenost (CX) ve vašem odvětví.

Zvýšit efektivitu vašeho týmu zákaznického servisu, zdokonalit dovednosti v oblasti empatie, time & task managementu, technické připravenosti a mnoho dalšího.

Zvládnout komunikaci a práci se sebevědomím, a včetně sebevědomé komunikace v obtížných situacích.

Proč se zúčastnit?

Připoj se k našemu workshopu “Mistrovství v moderním zákaznickém servisu” a získej praktické tipy a techniky, díky kterým posuneš komunikaci se zákazníky na novou úroveň. Budeš mít radost ze zvládnutí každé běžné i náročné situace, vyřešíš je s nadhledem a domů odejdeš s čistou hlavou.

Pro koho je workshop určen:

Workshop je ideální pro všechny, kdo jsou v přímém kontaktu se zákazníky. Pro týmy poskytující zákaznickou podporu, obchodníky, vedoucí týmů a manažery zákaznického servisu, kteří chtějí vybudovat a vést skvělý tým. Zkrátka pro všechny, kdo chtějí každodenní situace se zákazníky i v týmu řešit efektivně a v klidu.

Jedna z osvědčených „letních“ rad

„Buď transparentní. Informuj své zákazníky o možných prodlevách nebo omezeních v době dovolených. Transparentnost buduje důvěru a zvyšuje toleranci k delším reakcím.“ – Je to banální? Ano je. Přesto velmi účinné a stále to není samozřejmost.

Využij se svými kolegy této příležitosti zdokonalit se v umění zákaznického servisu a posuň svou komunikaci, nejen se zákazníky, na novou úroveň. Počet míst je omezen, zaregistruj se již dnes a můžeš se těšit i na letní Hlubokou.
A pokud ti to nevyjde, 19. září můžeš využít další poprázdninový termín workshopu.

Příběhy – tvůj klíč k mistrovství v jazyce

Zlepši svou jazykovou úroveň čtením příběhů v angličtině, španělštině nebo francouzštině. Objev zjednodušenou četbu a efektivní metody učení s našimi tipy a radami. Ideální pro začátečníky i pokročilé. Vyzkoušeno na našich studentech!

Staňte se mistrem prezentace

“Zlepšete své prezentační dovednosti v angličtině s naším intenzivním kurzem. Naučte se, jak efektivně komunikovat, zaujmout publikum a zvýšit svou sebejistotu při veřejných vystoupeních.

Tenhle skvělý a jednoduchý letní tip pro tvou angličtinu určitě oceníš

Objev skvělý letní tip pro zlepšení své angličtiny při sledování filmů na Netflixu. Doplněk pro Chrome ‘Language Learning with Netflix’ ti umožní sledovat filmy s dvojími titulky a mnohem více. Vyzkoušej skryté titulky, zpomalování dialogů, interaktivní slovní zásobu a další funkce. Perfektní pro nenásilné učení jazyků během letních večerů. Připoj se k našim intenzivním jazykovým kurzům a posuň své znalosti na vyšší úroveň!”