VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ
MODUL 1Naučíte se naslouchat, vybírat si své cíle a soustředit se na jejich dosažení
Příprava vyjednávání
Zvládnete důležitou přípravu před vyjednáváním.
Profesní angličtina
Zvýšíte svou jistotu prezentace skvělou profesní angličtinou.
Techniky vyjednávání
Ovládnete techniky vyjednávání a získáte sebevědomí.
Pozitivní atmosféra
Dokážete utvářet kvalitní a dlouhodobý vztah s obchodním partnerem.
- Je jednoznačně prokázáno, že vyjednávání, stejně jako.
prezentaci, je třeba trénovat v cizím jazyce. Tedy obě.
dovednosti – cizí jazyk a vyjednávání jako celek. - Naučíte se přesvědčivě představit a získat pro své projekty a produkty partnera v jednání.
- Osvojíte si dovednost vystupovat před svými klienty/partnery sebevědomě, přesvědčivě a působivě.
- Naučíte se poslouchat, volit své cíle a zaměřit se na jejich dosažení.
- Rozvinete svou dovednost empaticky vnímat a zpracovávat potřeby zákazníka.
- Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
- Naučíte se uplatňovat takové myšlenkové strategie, které vedou úspěšně k cíli.
VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ
MODUL 2Objevíte strukturu argumentace a díky ní zvládnete jakoukoli diskuzi
Co se naučíte
- Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
- Budete umět spolehlivě rozpoznávat prodejní signály zákazníka / partnera.
- Cenu budete vnímat jen jako jeden z rysů produktu a dokážete o ní sebevědomě vyjednávat.
- Získáte sebejistotu při uzavírání obchodu / ujednání se zákazníkem / partnerem včetně jednání o ceně.
- Zvládnete řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
- Osvojíte si způsob, jak zvládat námitky klienta a k reklamaci přistupovat jako k šanci pro posílení vztahů se zákazníkem / partnerem.
Cíl:
- Účastníci se stanou silnými partnery při jednání a vyjednávání, zvládnou techniky a osvojí si dovednosti zaměřené na výsledek.
- Účastníci zvládnou navazující techniky vyjednávání, jednání o ceně a uzavírání obchodu / dohody, řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
Petra Meškánová
Lektorka
konzultantka a lektorka komunikačních, manažerských a obchodních dovedností. Věnuje se také výsledkově orientovanému koučinku vedoucích pracovníků a týmů. Své služby nabízí v českém, anglickém a německém jazyce. V příspěvku chce navázat na své profesní zkušenosti ze zahraničí.
Po dobu deseti let působila v nadnárodní společnosti Borealis L.A.T GmbH, z toho osm let na centrále v rakouském Linci. Vytvořila a řídila systém interního vzdělávání pro zaměstnance, aplikovaný v 11 evropských zemích a 8 jazycích.
Pro další informace zavolejte na +420 602 116 845 nebo pište na mkrausova@jazz-com.cz. Rádi se Vám budeme věnovat a připravíme pro vás kurz.
MANAŽERSKÁ AKADEMIE
Školení pro manažery s ambicemi
Podívejte se na program workshopů