Blog jazz-com
Zvládni mistrovství moderního zákaznického servisu v prázdninovém workshopu Manažerské akademie
Připoj se k workshopu “Mistrovství moderního zákaznického servisu” 21. srpna 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Získej tipy a techniky pro efektivní komunikaci se zákazníky od Jany Streichsbierové. Registruj se dnes a zlepši své dovednosti v péči o zákazníky.
Tenhle skvělý a jednoduchý letní tip pro tvou angličtinu určitě oceníš
Objev skvělý letní tip pro zlepšení své angličtiny při sledování filmů na Netflixu. Doplněk pro Chrome ‘Language Learning with Netflix’ ti umožní sledovat filmy s dvojími titulky a mnohem více. Vyzkoušej skryté titulky, zpomalování dialogů, interaktivní slovní zásobu a další funkce. Perfektní pro nenásilné učení jazyků během letních večerů. Připoj se k našim intenzivním jazykovým kurzům a posuň své znalosti na vyšší úroveň!”
Letní workshop pro tvůj úspěch. Time management – Jak zvládat důležité věci v klidu.
Připojte se k našemu letnímu workshopu ‘Time management – Jak zvládnout důležité věci v klidu’ a naučte se efektivně řídit svůj čas. Získejte praktické tipy od zkušené lektorky a manažerky Hany Kořínkové. Workshop se koná 25. července 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Zaregistrujte se nyní a staňte se mistrem svého času!
Efektivní komunikace v době trvalých změn
Přihlaste se na workshop ‘Efektivní komunikace v náročných situacích’ dne 22. srpna 2024 a naučte se, jak efektivně komunikovat během změn a krizí. Rozvíjejte své dovednosti pro zvládání těžkých rozhovorů.
Mistrovství v moderním zákaznickém servisu – S extra best practice pro letní zastupování
Zúčastněte se workshopu ‘Mistrovství v moderním zákaznickém servisu’ 21. srpna 2024 a naučte se efektivní techniky komunikace a poskytování vynikajícího zákaznického servisu.
Přijeďte za námi na Hlubokou: Intenzivní kurzy a letní workshopy
Zúčastněte se našich intenzivních jazykových kurzů ve městech Hluboká, Strakonice, Písek a Blatná a získejte znalosti v našich letních a podzimních workshopech Manažerské akademie. Naučte se efektivní time management, komunikaci v období změn a moderní zákaznický servis. Objevte pokročilé techniky umělé inteligence v praxi.